MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 3 April 2011

ALHAMDULILLAH...DAH SIHAT SIKIT

Salam semua.
Rindu nak menaip dekat blog kesayangan ni.
Nak tergelak pun ada ngan suami.
Dia dok tanya apa usernama blog lea.
Lea cakap sama macam emel.
Rupanya dia dok buat entry.
Dia cakap saja nak cuba menaip dalam blog ni.
Ok jugak katanya.
Tu cakap kat dia, buatlah blog satu.
Dia cakap , taknak abang.Takut tak berupdate bertahun karang.
Berblog ni kena rajin update katanya.
Aáh betul kan.Kena rajin update.


6 ulasan:

  1. Lepas ni keraplah blog lea ni terupdate bila dah ada kerjasama suami isteri.

    Ok tu. Mcm blog Alimaz - Kembara Terasing tu.

    BalasPadam
  2. Lama juga suami lea demam kali ni. Harap esok dah boleh kerja mcm biasa.

    BalasPadam
  3. akak ni kalau tak update, duk teringat ingat..hehehee
    hubby tak minat menulis, ngomen yg akak tulis minat lah..

    BalasPadam
  4. @hani@debumelukuttulah.rasa tak sempurna je hari tu tak update.tapi tulah memang tak larat dah

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.