MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 22 Mac 2011

YANG SENTIASA DIKENANG

AUTO PUBLISH ENTRY

Pergi je KLUANG tempat yang harus lea lalu ialah INTAN.
Tempat lama ni.
Kat sinilah lea INDUKSI UMUM selama 2 minggu.
INTAN jugaklah jabatan pertama lea berkhidmat di perkhidmatan awam.
Dulu kerja dekat INTAN SARAWAK.
7 tahun bekerja disana.
Banyak pengalaman di kutip.
Dari KMKnya sekarang dah jadi KIK kan.
Tujuh tahunlah muka ni naik ke pentas kerana menjadi ahli kumpulan KMK.
Semangat bersepasukan sangat ketara antara kami.
Dah tu tujuh tahun jugak naik ke pentas untuk persembahan kebudayaan.
Menari, menyanyi, pukul gendang.
Hahahaha.Nak tergelak rasanya bila mengingatkan semua tu.
Bekerja di INTAN juga sangat sangat menyeronokkan.
Mungkin takkan jumpa lagi pengalaman sebegitu lagi.




3 ulasan:

  1. saye tag CC yea (^_^)

    http://noraleenaanwar.blogspot.com/2011/03/contest-gambar-paling-chumel.html

    BalasPadam
  2. kerja tempat sebelum tok ok sik..hihihi...

    BalasPadam
  3. @mummysyafie oklah juak.banyak benda baru juak dibelajar

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.