MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Thursday, 10 March 2011

MAK PAK SAYA SUDAH DATANG

Mak pak saya sudah datang.
Seronoknya.
Tadi singgah makan jap.
Mak n pak order mi kari.
Suka nengok mereka makan.
Esok nak balik ke Teluk Intan.
Mak pak nak jumpa besan.


Inilah Puan Rabiah Anis dan En.Ismail bin Buang.
Mak dan pak lea


Mak kesayangan lea. senyum mak.....

10 comments:

  1. salam


    sedapnya mee kari...

    ReplyDelete
  2. wah seronokkan bila mak & ayah dtg,
    mesti byk benda yg akn dibualkan nanti,
    wanie pun x sabar nak tunggu papa wanie blk sini,
    rindu sgt2 kat beliau

    ReplyDelete
  3. seronoknya ada mak & ayah di sisi... bukan senang nak jumpa selalu kan Lea... kirim salam sama parents Lea ye..

    ReplyDelete
  4. @Cik Wanie Ghani seronok wanie. tapi 17 hari sekejap je berlalu

    ReplyDelete
  5. @munnayelah munna. bukan senang nak pujuk mereka datang sini

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum,

    macam pernah berjumpa kat Teluk Intan.

    ReplyDelete
  7. best eh...mak n pak ktk dtg ctok..tp kmk hujung bulan tok nak jenguk mak n pak kmk..terbalit dah ktk 2 tok..heheh

    ReplyDelete
  8. @ahmad humairi ye ke?last mak n pak saya datang ke teluk intan 5 tahun lepas semasa kahwin saya

    ReplyDelete
  9. @umie yalah mie. susah benar nak mujuk nya duak datang sitok

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.