MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 16 Mac 2011

MAK DAN PAK



Dah 31 tahun perkahwinan mereka.
Kadang-kadang nak tergelak nengok mak dan ayah.
Ada masanya gaduh manja.
Ada masanya bergurau senda.
Kadang-kadang cakap pun macam orang nak gaduh.
Yelah....ayah dah tak berapa nak dengar sekarang.
Karang kalau kita besarkan sikit volume suara dia cakap kita meninggi suara.
Kalau tak tinggikan suara susah jugak.
Lain ditanya lain dijawab.
Lain kita nak dia buat lain dibuat.
Tu yang buat lea n suami gelak nengok gelagat mak dan pak kat umah.
Suami selalu tanya.

KITA BERDUA KALAU DAH TUA NANTI MCM MANALAH PULAK YANG KAN?



8 ulasan:

  1. Wahh.. Dah 31 tahun.. Lamak ya.. Semoga sidaknya kekal...

    BalasPadam
  2. Macam tu la bila dah tua..a'ah..terfikir juga kita bagaimana pulakkan?

    BalasPadam
  3. @AmirFXYalah amir. Mudahan sampei ke akhir hayat.sampei bila2

    BalasPadam
  4. pa kenak mak kdk askar..ehehe..happy anniversary mak&bpk =)

    BalasPadam
  5. biasalah gaduh2 tua dah adat dlm berumahtangga....yg ptg bertolak ansur mesti bahagia sampai ke akhirnya

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.