MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 21 Mac 2011

KUEY TEOW DOLI

Time g TAIPING hari tu mak nak sangat makan KUEY TEOW ni.
Dia cakap dah lama sangat dia tak makan.Lebih kurang 33 tahun lepas.
Dia cakap rasanya masih seperti dulu.
Lea lak pertama kali makan dekat sini.
Jadi rasanya...oklah...dan yang buat sedap jugak tu, kerangnya banyak.
Lain kali kalau g TAIPING, harus pergi sini jugak.




4 ulasan:

  1. kay orang tepeng..
    baru 2-3 kali kot makan ni
    tapi tak sedap sangat lah. biasa jer

    BalasPadam
  2. sy penah makan di restoran ni ms ke taiping beberape tahun dulu. sebab nak merase, jenuh mencari dari siang membawak ke malam dan akhirnye alhamdulillah merase juge.
    mmg puas ati. agak mahal tapi sedap so berbaloi.

    d KL pon ade juge kalo tak silap. d TTDI dengarnye.. :)

    BalasPadam
  3. @MRS. K yelah k.rasanya biasa je.lea suka sebab kerangnya yang banyak

    BalasPadam
  4. @Penjejak Mimpi tulah.nasib baik pergi ngan abang ipar yang dok taiping.taklah sesat

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.