MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 14 February 2011

SUNYI SEPI HARI NI

Hari ni semua kakitangan ada perjumpaan dengan KP pada sebelah petang .
Paginya pulak ada yang meeting, ada yang akan buat persiapan untuk petang nanti.
Tinggallah beberapa orang sahaja petang ni.

Ada yang mengambil kesempatan mengambil cuti hari ni.
Ada yang memang sudah mengisi borang.
Ada pulak yang EL hari ni.
Ada jugak yang MC hari ni.
Yelah esok cuti MAULIDUR RASUL kan.


Hari ni pulak 14.02.Ada jugak yang menyambutnya.
Semalam suami dan beberapa orang yang lain buat operasi di kawasan kejiranan.
Lea sedar jam 4.00 pagi bila suami masuk ke bilik.
Bila masa dia kuar pun lea tak sedar.
Suami cakap ada jugak yang kena cekup semalam.
Dan semestinya anak melayu kita yang beragama islam.
Dan terselit jugak mat dan minah indon yang tak bawak permit yang dikatakan tertinggal dekat rumah.
Macam-macam..

8 comments:

  1. Mcm2 je kan.. Sedangkan dah byk kali cakap jangan sambut 14hb ni tapi dogil hehehe... Salam Maulidur Rasul :)

    ReplyDelete
  2. Salam Maulidur Rasul.. Sidak nak kenak tangkap ya mok di sulak kedak zaman dolok marek...

    ReplyDelete
  3. @AmirFX benar ya mir. mun di sula baruk jerak

    ReplyDelete
  4. bagus kejiranan lea.. buat operasi macam tu..baru anak muda tu tahu akibat sambut valenyine

    ReplyDelete
  5. @munna tulah.bagi mereka tau kan munna

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.