MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 11 Februari 2011

PENDAPATAN LEBIH UNTUK SATU HARI SAHAJA

Pada 14 Februari............Valentines Day.
Hari berkasih sayang.
Jadinya ramailah yang jual bunga ros pada hari tersebut dengan berlipat kali ganda dari harga pada hari biasa.
Korang sambut jugak ke?
Janganlah...sebagai umat Islam kita tak patut menyambutnya.
Lea pun tak pernah menyambutnya pun.
Bagi lea semua hari adalah hari kita berkasih sayang dengan suami/isteri kita,mak ayah kita,mak pak mertua kita,adik beradik kita, sedara mara kita n kawan2x kita.
Takde hari khusus untuk itu.

Beli....beli....
2 kuntum RM100. Murah je.

4 ulasan:

  1. sik lamak gik date ya dh ow.
    mek nang x nyambut V-day..hehe

    BalasPadam
  2. mmg bersepahlah org jual bunga kat tepi2 jalan kat bandar munna bila 14/2...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.