MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 11 Februari 2011

PAKAI SAMPING

Lea bila nengok gelagat 2 org ni memang nak gelak.
Suami ngan anak sedara.
Yang menolong tu kalau dia yang pakai samping lea yang teruk nak menolong dia.
Sampai 3-4 kali baru betul dok betulkan samping.
Time ni anak sedara jadi pengapit kawannya yang kawin.
Yang buat susahnya kat sini, anak sedara tu kurus sgt.
Macam nak terlondeh je dah.




6 ulasan:

  1. pakai smping time raya pose je..haha..time raya hajji kalau boleh tak nak pkai smping..pemalas punye pasal..haha

    BalasPadam
  2. @man yusoeftulah.tapi akak memang tukang tolong suami pakai samping

    BalasPadam
  3. assalamualaikum

    lama tak pakai samping tp selasa pagi nie kena pakai huhuhuhh

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.