MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 22 Februari 2011

KUEY TEOW LAGI

Semalam jiran bagi kuey teow yang tak digoreng lagi sebanyak sekilo.
Banyak tu kan.
Dia bagi dekat semua yang ada dekat surau semalam.
Jadinya menu malam ni kuey teow lagilah.
Hari ni cuma letak sotong.
Masak untuk ngam-ngam 2 orang. Nak buat banyak rencah tak cukup.
Dah tu jiran pulak hantar kuey teow .Ada udang, ada kerang.
Jadi ada 2 jenis kuey teow goreng yang berlainan pesyen malam ni.
Rezeki.Tak habis lea leh panaskan esok.Wat bekal.
Tak elok membazir kan.


6 ulasan:

  1. amboiiiii sedapnyaaa CKT..bak datang presint 14 sikit...hehe :P kalo sekilo boleh buatkan bekal untuk i jugak tak???hehe ^^

    BalasPadam
  2. rezeki jgn ditolak..kaknor makan kue teow hari2 pun tak pe hehe

    BalasPadam
  3. @whitecappuccinosama dengan suami lealah.hari makan kue teow pun takpe. lea yang menggorengnya dah jemu menggoreng ke teow

    BalasPadam
  4. Rezki ktk lah dpt kuew tiaw.. Mun sekilo ya nang byk lah.. Boleh htr kuching k testing.. haha...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.