MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Thursday, 10 February 2011

JUMPA JUGAK NGAN RAJA BUAH

Akhirnya jumpa juga ngan RAJA BUAH ni.
Tapi.............
Bukan dekat dusun abah.Huhuhuhu.
Dusun abah takde RAJA BUAH lagi.
Tapi kat tepi jalan dekat ngan LANGKAP.
Sebiji SEPULUH HINGGIT.
Suami beli 3 biji.Org tukang jual sedekah sebijik.
Jadilah 4 bijik.
Tapi buahnya....sangat-sangat sangat sangat......
Sedap....sangat-sangat.








siap letak dlm tipuware nak bawak balik ke PUCHONG

10 comments:

  1. sedap tu.... meriah
    sekarang memang mahal sbb kurang buah tu
    nanti bila dah berlambak.... hari hari boleh beli ;p

    ReplyDelete
  2. buah pujaan hati munna... klu musim buah ni kat phg ... 7 biji RM 10...

    ReplyDelete
  3. aieeee ktkkkk. mek alu jd teringinnn..adehhh :P

    ReplyDelete
  4. sedap tue...kalau buat masak lemak tempoyak perrgghh lg sedap...

    ReplyDelete
  5. Salam...

    Mahal gak eh,smpai RM10 sebijik..
    Mgkin sbb di luar musim kot..
    Tp kalau sedap mmg berbaloi la..
    Saya x makan duyan..huhuh

    ReplyDelete
  6. @sayangsayangibutulah..tunggu time murah nanti memang nak beli banyak2x.nak wat tempoyak

    ReplyDelete
  7. @munna tak sabar nak tunngu time banyak n murah. nak wat tempoyak .wat stok

    ReplyDelete
  8. @Redbloodsnow adui..sori...sikpa.kelak disinun ada juak bah

    ReplyDelete
  9. @Zura pergh...wat masak lemak tempoyak mak mertua lalu pun tak sedar tu

    ReplyDelete
  10. @Cik SHiNJU ruginya tak makan dorian. sedap..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.