MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 10 Februari 2011

JUMPA JUGAK NGAN RAJA BUAH

Akhirnya jumpa juga ngan RAJA BUAH ni.
Tapi.............
Bukan dekat dusun abah.Huhuhuhu.
Dusun abah takde RAJA BUAH lagi.
Tapi kat tepi jalan dekat ngan LANGKAP.
Sebiji SEPULUH HINGGIT.
Suami beli 3 biji.Org tukang jual sedekah sebijik.
Jadilah 4 bijik.
Tapi buahnya....sangat-sangat sangat sangat......
Sedap....sangat-sangat.








siap letak dlm tipuware nak bawak balik ke PUCHONG

10 ulasan:

  1. sedap tu.... meriah
    sekarang memang mahal sbb kurang buah tu
    nanti bila dah berlambak.... hari hari boleh beli ;p

    BalasPadam
  2. buah pujaan hati munna... klu musim buah ni kat phg ... 7 biji RM 10...

    BalasPadam
  3. aieeee ktkkkk. mek alu jd teringinnn..adehhh :P

    BalasPadam
  4. sedap tue...kalau buat masak lemak tempoyak perrgghh lg sedap...

    BalasPadam
  5. Salam...

    Mahal gak eh,smpai RM10 sebijik..
    Mgkin sbb di luar musim kot..
    Tp kalau sedap mmg berbaloi la..
    Saya x makan duyan..huhuh

    BalasPadam
  6. @sayangsayangibutulah..tunggu time murah nanti memang nak beli banyak2x.nak wat tempoyak

    BalasPadam
  7. @munna tak sabar nak tunngu time banyak n murah. nak wat tempoyak .wat stok

    BalasPadam
  8. @Redbloodsnow adui..sori...sikpa.kelak disinun ada juak bah

    BalasPadam
  9. @Zura pergh...wat masak lemak tempoyak mak mertua lalu pun tak sedar tu

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.