MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 1 Februari 2011

CUTI HARI WILAYAH

Tahun lepas memang lea cuti jugak di HARI WILAYAH.
Tapi tahun ni kena kerja.
Sebab dah tak kerja kat W.P Putrajaya.
Lea dah kat Selangor sekarang.
Dulu kalau lea cuti suami kerja.
Kalau suami cuti lea lak kerja.
Sebab kerja kat negeri lain-lain.
Suami kat Selangor, lea pulak kat W.P Putrajaya.
Tapi kali ni, sama-sama cuti.
Tapi selangor takda cuti lagi time ni.
Nanti2x adalah kot.

*PERGI KERJA TADI JALAN LENGANG JE.

2 ulasan:

  1. org dah banyak yg balik kampun lea ye.. tu yg lengang jalan.. klu lengang macam tu selalu bestkan

    BalasPadam
  2. @munna klau lengang selalu mcm tu memang syoklah.ras dunia ana yg punya.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.