MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 11 Januari 2011

SETELAH 2 MINGGU CUTI SAKIT

Salam semua.Hari ni bersiaran di opis PADA WAKTU REHAT k.Hari ni digagahkan jugak diri g kerja.Kalau g klinik mau dapat MC lagi.Tapi malaslah.Tak tau nak wat apa sorang2x kat rumah.Baik g kerja.Jalan pun dah ok dah.

Masuk je opis tengok atas meja..Mcm2x ada.Tak tau nak buat yang mana satu dulu.Last2x dok kejap.Dah tu baru tengok satu2x kerja tu.Mana yang urgent, settlekan dulu.Mana yang tak urgent takpe...buat yang urgent dulu.Tgh ni baru online. Dapatlah bernafas sikit.


6 ulasan:

  1. ishh...ktk tok yunk. pa cuti gik ow. ney tauk tak lom sihat gak. ujung² leput kat opis lak..hehe :P

    BalasPadam
  2. @Redbloodsnow rasnya dah ok tok zie. mun leput g klinik MC lagik. hehehe

    BalasPadam
  3. Bak rehat lok.. P kmk msh itok ngn video kuku dicabut leh doktor ya.. Adehh.. Seh teringat juak kmk ngan adik kmk dolok pernah kenak kes kedak ya...

    BalasPadam
  4. @AmirFX jgn diingat eh.kamek sekali jak nangga mir.takut...

    BalasPadam
  5. kalau tak sihat ape salah tambah MC..jangan paksa diri udah la ye

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.