MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 24 Januari 2011

PANAS/HUJAN/MENDUNG

Panas takpe.Mendung pun takpe.
Tapi janganlah hujan petang ni.
Lea takut nak drive time hujan.
Macam-macam dipikir.
Tu yang kadang-kadang air mata mengalir sama macam lebatnya hujan.
Yang paling lea takut bila air bertakung kita lalu.
Sebab pernah ada pengalaman dengan suami, waktu malam, hujan lebat.
Lalu dekat takungan air.Dah tak nampak jalan
& masuk ke lorong yang bertentangan.
Nasib baik takda kereta time tu.
Suami muka dia dah pucat dah.
Lea lagilah.....

6 ulasan:

  1. uih...jgn takut2 k..kalo takut jugak benti tepi jalan tunggu ujan berhenti..
    drive safely....:P

    BalasPadam
  2. munna pun klu hujan selalunya tunggu hajan berhenti dulu barulah jalan.. lagipun bawa baby sebelah mmg takut...

    BalasPadam
  3. @Ayurazatulah.kalau dha lebat sangat tu berenti jugak

    BalasPadam
  4. @munna yelah munna.bawak anak tu.takut jugak kan

    BalasPadam
  5. mintak² sik hujan. mun dak sik kering la kasut sekolah abang.

    BalasPadam
  6. @mummysyafie dekat shah alam dah hujan dah. tapi dah berenti.panas balit

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.