MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 14 Januari 2011

MENYIANG IKAN


Salam semua. Ada tak yang tak reti menyiang ikan?Macam lea, hanya reti menyiang ikan-ikan yang kecil-kecil sahaja.Sampai kepada ikan tongkol yang sederhana besar tu minta maaflah.Memang tak reti. Selalunya tugas untuk menyiang ikan yang besar seperti ikan tongkol, ikan siakap, ikan terubuk memang akan diambil oleh suami.Dia dah tau dah isterinya ni mcm ni.

Ayam pun sama.Lea tak reti nak motong ayam. Sebenarnya lea takut nak guna pisau yang besar yang segiempat tu.Eeeee.Tak taulah napa.Ngeri je rasanya.

4 ulasan:

  1. sy pon sama x reti siang ikan ayam daging...x kira la ikan besar ke kecik eheheheh

    BalasPadam
  2. @Fatihah saya dulu pun tak reti tapi sekarang oklah walaupun ikan kecil

    BalasPadam
  3. ada jugak ek? hehe..kalo ikan besar dan susah nak siang, akak suruh yg jual ikan siang..ayam pulak beli tu suh dia siap potong jugak..tp ayam tak susah pun potong..

    BalasPadam
  4. @whitecappuccino kadang2x tu kak dah beli lupa nak suruh org jual tu siang. ayam lak kalau yang mereka potong tu besar sgt.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.