MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 3 Januari 2011

KUKU IBU JARI KAKI KANANKU DI CABUT.

Sampai2x klinik semalam doktor tengok pun.....terkedu sekejap.
Dah bengkak sangat ni.
Dah biru sangat ni.
Saya kena cabut kuku jari kaki awak ni.
HAH!!!!Lea terkedu dah.
Tak cabut tak boleh ke, lea bertanya.
Boleh...tapi awak akan gilu untuk 3-4 bulan akan datang.
Iskh....tak sanggup lea.
Jadinya dengan rela paksa lea membenarkan doktor untuk mencabut kuku ibu jariku.
Nasib baik kena bius ibu jari kaki tu.
Tapi terasa jugaklah time dia cabut kuku tu.
Mengalir gak air mata.
Dapatlah MC untuk 2 hari lagi.Selasa ni g klinik nak cuci ibu jari kakiku.
Mungkin dapat 2 hari lagi MC.
Tak sukanya.Kalau jalan ok nak je g opis.Ni jalan pun tak ok.Semacam je rasa kaki ni bila bawak jalan.
Nak tido dah ni.Bawak makan ubat tahan sakit jadi mengantuk pulak dah.
Korang saksikanlah video di bawah ni.
Lea sendiri tak sanggup nak nengok.





12 ulasan:

  1. xmaok kmk diat eh....ngilu indah rasa lok...

    BalasPadam
  2. assalamualaikum..sy folo blog ini..kenal blog ini dr blog tn hj al-lavendari...

    BalasPadam
  3. @AmirFXjgn kitak leput.kamek pun sik leput tok

    BalasPadam
  4. wa takotnya,nak exchge banner????ok jom

    BalasPadam
  5. @Puteri Zazatakut pun kena hadapinya jugak.aui...sakit...

    BalasPadam
  6. alaa... time dicabut mne rse.. time dibius.. yarabbi.. tuhan j taw skitnye...
    #bru mlm td cabut

    BalasPadam
  7. sy dh rsai ape yg lea rse..mmg skit..ni tgk kuku pon buruk..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.