MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 3 January 2011

KUKU IBU JARI KAKI KANANKU DI CABUT.

Sampai2x klinik semalam doktor tengok pun.....terkedu sekejap.
Dah bengkak sangat ni.
Dah biru sangat ni.
Saya kena cabut kuku jari kaki awak ni.
HAH!!!!Lea terkedu dah.
Tak cabut tak boleh ke, lea bertanya.
Boleh...tapi awak akan gilu untuk 3-4 bulan akan datang.
Iskh....tak sanggup lea.
Jadinya dengan rela paksa lea membenarkan doktor untuk mencabut kuku ibu jariku.
Nasib baik kena bius ibu jari kaki tu.
Tapi terasa jugaklah time dia cabut kuku tu.
Mengalir gak air mata.
Dapatlah MC untuk 2 hari lagi.Selasa ni g klinik nak cuci ibu jari kakiku.
Mungkin dapat 2 hari lagi MC.
Tak sukanya.Kalau jalan ok nak je g opis.Ni jalan pun tak ok.Semacam je rasa kaki ni bila bawak jalan.
Nak tido dah ni.Bawak makan ubat tahan sakit jadi mengantuk pulak dah.
Korang saksikanlah video di bawah ni.
Lea sendiri tak sanggup nak nengok.





12 comments:

  1. erkkk..seramnyeee! adehh..

    ReplyDelete
  2. @syufaa sakit sgt2x tau.menangis gak time tu

    ReplyDelete
  3. Yarabiiiii!! Aaaaaa... *leput*

    ReplyDelete
  4. xmaok kmk diat eh....ngilu indah rasa lok...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum..sy folo blog ini..kenal blog ini dr blog tn hj al-lavendari...

    ReplyDelete
  6. @AmirFXjgn kitak leput.kamek pun sik leput tok

    ReplyDelete
  7. @umiesakit mie.ngiluk jak rasa

    ReplyDelete
  8. wa takotnya,nak exchge banner????ok jom

    ReplyDelete
  9. @Puteri Zazatakut pun kena hadapinya jugak.aui...sakit...

    ReplyDelete
  10. alaa... time dicabut mne rse.. time dibius.. yarabbi.. tuhan j taw skitnye...
    #bru mlm td cabut

    ReplyDelete
  11. sy dh rsai ape yg lea rse..mmg skit..ni tgk kuku pon buruk..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.