MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 5 Januari 2011

KERJA RUMAH

Dah dok kat umah ni gigih gak lea buat kerja rumah
WALAUPUN
kakiku sangat sakit untuk bergerak.
Harus dibuat.Takkan nak dibiarkan je.
Macam kain baju harus dibasuh.
Lea paling lama simpan baju ni pun 2 hari.Tu kalau dah penat sangat lah tu kalau balik kerja.
Tapi satu part ni lea memang malas sedikit nak buat.
LIPAT KAIN.

Aduh...Bercinta rasa nak lipat kain.Kalau basuh n sidai tu bagi jelah berbakul lea sgt suka.....
Tapi nak tak nak kena buat gak kan.Pantang tul umah bersepah ngan kain baju.
Lagi satu dari zaman anak dara dulu sampailah sekarang
lea sangat tidak suka sapu sampah.
Dulu mak n adik2x yg buat sekarang suami plak dah.
Tapi kalau dah sakit sgt mata nengok tu pegang gaklah penyapu.
Tapi memang harus diubah sikap ku itu.
Susah.
Kalau berbulan suami takde berbulan jugak tak disapu ke?
Iskh.....tak boleh....tak boleh.....
mesti kena sapu gak rumah.
RUMAHKU SYURGAKU.

2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.