MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 23 Januari 2011

JOHAN & ZIZAN



Nape lea suka tengok RAJA LAWAK.
Sebab ada JOHAN DAN ZIZAN.
Lawak mereka kadang-kadang lebih lawak dari peserta.
Lawak spontan merekalah yang lea tunggu-tunggu.
Tapi bila mereka dalam filem atau telemovie tak menjadi sangat.
Nak kena berdua jugak kot.
Tapi JOHAN dalam
HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH best..........
Zizan takde ke filem yang betul betul boleh melihat lawaknya yang selalu membuat lea ketawa sorang.

5 ulasan:

  1. gandingan drg tersangat menjadi... :)

    BalasPadam
  2. Lea, akak pun suka dorang berdua wat lawak..memang terhibur dgn telatah dorang, jauh lebih baik dari lawak senario yg mcm lawak bodoh.

    BalasPadam
  3. @whitecappuccino tulah kak. tengok raja lawak suka nengok lawak mereka je sebenarnya

    BalasPadam
  4. kadang diaorg je penyebab munna ketawa bila tgk raja lawak... agaknya diaorg best bila buat lawak spontan je agaknya

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.