MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 19 Januari 2011

BESAR SANGAT KE SALAH AKU?

Suka,Riang,Ketawa.Marah,Geram,Sakit Hati semua ada dalam diri manusia kan.
Tengah Suka,Ketawa sangat suka untuk dilihat kan.
Marah,Geram,Sakit hati...tak suka benar nak melihatnya.
Bagi kita yang bekerja ni kalau tengah suka, riang tu tak pa tak kisah.Boleh menjadikan keseronokan kepada kita untuk bekerja.
Tapi...kalau tengah marah tu, sakit hati ke, sedih ke janganlah dibawa ke tempat kerja.
Cakap macam nak tak nak je.
Cakap boleh berpaling ke lain.
Tak pikir ke mcm mana perasaan orang yang berhadapan dengan kita tu.
Dah buat salah besar ke aku?
Apa salah aku?
Entahlah.Lea kalau boleh memang taknak menunjuk kemarahan depan orang.
Walaupun orang yang dengan kita bercakap tu buat salah, cakap baik-baik.
Hati orang kita kena jaga macam mana kita nak hati kita terjaga.

2 ulasan:

  1. Susah juak nak jaga hati org tok sebenarnya.. Bagus jaga hati dikpun jak senang gik...

    BalasPadam
  2. @AmirFX yalah mir.kita jaga tapi org yang selalu menyakiti

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.