MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 16 Disember 2010

WANITA DAN CERMIN TAK DAPAT DIPISAHKAN

Wanita dan cermin tak dapat dipisahkan.
Betul tak.
Dlm handbag pun kena ada cermin.
Dekat opis pun mesti ada cermin kat atas meja.
Dalam kereta pun nak kena membelek muka kat cermin.
Tak muka mesti tudung.
Tadi lea masuk opis, dekat pintu masuk dah ada cermin besar.
Org takde lagi dok posing dululah depan cermin.
Sebenarnya dalam lift pun dah dok membelek tudung.
Tu yang kadang2x lupa nak tekan ke tingkat berapa.
Masuk2x je terus nengok cermin.
Betul tak apa yang lea katakan ni.
Ni pengalaman sendiri . hehehehe



4 ulasan:

  1. menar kata kitak mona..rah meja mek tok nang sentiasa ada

    BalasPadam
  2. tepat sekali...pompuan mesti tak lengkang ngan cermin ajaib nie hehehe... :)

    BalasPadam
  3. @mummysyafie
    samalah kak nor.tapi dekat opis tu kecik sikit.masa kat sprm dolok besar..tapi sidak dah mintak

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.