MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 28 Disember 2010

SEMUA INGAT DAH BERBADAN DUA

Kadang2x nak tergelak pun ada.
Sudah menerima beberapa panggilan telefon dari teman rapat
pasal entry ni TAK SEDAP BADAN NI.
Semua tanya dah mengandung ke?
Takde rezeki lea lagilah kawan2x.
Kalau boleh lea pun nak mengandung nak ada anak.
Cuma boleh berdoa dan berusaha.
Minta kawan2x doakan sekali ye.
Lea demam biasa je.
Tak tahan kena hujan.
Tu yang teruk ssgt ni.
Jarang demam tapi sekali kena teruk sgt2x dah.
Dah pergi klinik.
Dapat MC 2 hari.
Mintak cepat baiknya.
Kat opis banyak kerja lagi tu.

8 ulasan:

  1. get well soon mona, insyallah..ada lah reziki kitak klak. doa jak..

    BalasPadam
  2. @mummysyafie yalah kak nor. terkejut juak ina n the gang nanyak dah berapa bulan.

    BalasPadam
  3. hehehe..takpe berkat doa semua mana tau dpt bby nti kan..Ok semoga cepat sembuh.. :)

    BalasPadam
  4. Owhhh.. Mungkin lom masanya... Doa kmk supaya ktk ada baby kelak.. Amin...

    BalasPadam
  5. ah? loh...kmk ingat ada juak tek..hihihih...xpa lea...insyaAllah...ada rezeki utk kt 2 thn depan...

    BalasPadam
  6. @umie yalah mie. bahaya molah entry sik nyaman nyawa tok.sampei ada org call

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.