MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 13 December 2010

PENGHIBUR HATI KANAK-KANAK

Sabtu lepas dok g nengok wayang dekat IOI Mall Puchong.
Ambik tiket jam 1.30.Wayangnya stat jam 3.30.Harus 2 jam melepak dekat sana.
Dok duduklah dekat situ ngan suami dok perati org.
Dok tengok aksi SANTA CLAUS dok menghiburkan kanak-kanak.
Dia dok bagi belon panjang tu...
Berbarislah kanak2x ngan ibu bapa sekali.
Dia dok bercerita.
Mengekek kanak kanak ketawa.
Ada je ideanya kan nak menghiburkan kanan-kanak.
Dan itu mungkin punca pendapatannya.
Tapi memang tabiklah kat dia.
Kanak kanak tak berkelip mata dok nengok dia.
Kanak-kanak sanggup berbaris nak dapatkan belon panjang yang digubah pelbagai bentuk dari dia.
Kanak kanak ketawa riang dengan celoteh dia.

Tak semua org ada bakat sebegitu.






2 comments:

  1. salam...lea suka g ioi mall ke???Wah!! dah ada santa claus ker??mgu lps g tgk kat ioi mall takde lagi :)

    ReplyDelete
  2. @Iena farina
    aah.memang port lea dan suami ioi tu.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.