MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 16 Disember 2010

PAGI KHAMIS 161210

Sedar tak sedar hari Khamis dah kan.
Cepat betul masa berlalu.Rasanya baru je masuk hari Isnin.
Kadang2x rasa masa tu tak cukup pulak kan.
Tu time banyak kerja.
Time takda kerja, rasa nak cepat kan je jam berpusing ke jam 4.30 petang.
Hari ni seperti biasa suami hantar.
Entahlah minggu ni rasa malas na nak bawak kereta.
Yelah...nak bermanja ngan suami. ahaks....
Time dalam kereta tadi teringin na nak minum teh bunga.
Dulu nilah fav.leaTapi sekarang entahlah.
Sejak bertukar kepada ribena.Lea sudah curang sama teh bunga.
Tu yang teringin sangat tadi.
Sampai2x PETRONAS mintak suami belikan.
Dok geleng kepala je dia .
Yelah bini dah buat muka seposen.
Sebenarnya malas nak pergi beli.
Takpe...sesekali kan bang.

Nikmat rasanya dapat minum air ni.

Nilah lea pagi ni.Mata ngantuk lagi ni.

8 ulasan:

  1. salam..morning...
    hari ni last day abg eq ker...
    next week dah jd budak sekolah..hehe

    BalasPadam
  2. salam.. aik teh bunga pun peberet kmk.. mun kmk minum aik soya bean taem traveling mesti kmk asa nak muntah hehehe...

    BalasPadam
  3. hehehe...sedap lak sy tgk air teh bunga nie...mnm pd cuaca sejuk2 nie best giler hehehe :)

    BalasPadam
  4. kmk pun minat minum teh... tp bukan teh ya... teh hijau... byk org mdh air ya rs mcm minyak wangi, tapi kmk suka~

    BalasPadam
  5. @wa kaljis
    air soya sik boleh minum bnayk gilak.cepat muak bah

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.