MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 31 Disember 2010

NASI GORENG DABAI

Pagi tadi sebelum suami g Melaka dia request nak makan nasi goreng dabai.
Terkejut gak lea.
Nasib baik dabai ada lagi dalam peti sejuk.
Memang buat stok pun.
Dabai hanya ada kat Sarawak.
Kat semenanjung ni non ado.
Kat sana pun bermusim gak.
Lidah Sarawak, sarawak jugak.
Tapi suami pun suka makan dabai ni.
Sedap di buat nasi goreng n ditumis bersama bawang,cili n ikan bilis,
Kalau yang masih buah tu sedap diselur n makan gitu je.
Cicah ngan kah rojak pun sedap.


Lea suka kalau buat nasi goreng.Buat pedas2x sikit.Sikit je.

Nilah buah dabai yang dah dimasinkan.
Ni mak poskan utk lea.

6 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.