MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 22 Disember 2010

NAPE TAK HARI ISNIN KE?JUMAAT KE??

KRISMAS
25 DISEMBER 2010
SABTU


NEW YEAR
01 JANUARI 2011
SATURDAY


Nape tak isnin ke?jumaat ke? Kalau tak leh direct cuti 3 hari terus.
Ni sabtu.Memang dah cuti pun.
Tapi yang syoknya kalau isnin.
Memang hari isnin rasa malas na nak bangun .
Kalau dah subuh tu rasa nak tido balik je.
Nape ek?Isnin memang rasa malas semacam je.
Mungkin dah 2 hari cuti tu yg jd malas tu.
Nak wat mcm mana kan.
Kalau leh ubah hari2x kat kalendar tu syok jugak.
Tak boleh jugak.
Kang satu dunia berubah ....
Hahaha.Apa lea merepek ni.
Nak cuti punya pasallah ni.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.