MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 17 Disember 2010

MIHUN SUP AWE...


Mihun sup yang awe ni buat memang sedap .
Harga boleh tahan.Dah tu banyak pulak sayurnya, ayamnya.
Nengok budak2x opis semalam makan.
Nampak sedap je.
Time lunch hari ni terus naik atas terus order.
Macam2x lea tanya awe ni tadi

Lea:bang..kedai ni tutup kul berapa?
Awe: Dalam jam 4.30 ke ja, 5 lah kak.
Lea: ooooooo
Awe:Nanti klu akak malas nak naik atas ni akak order je. Saya hantar ke opis.
Lea:Ok...
Awe:Kalau petang2x akak malas nak masak kat rumah akak order je kat saya.

Dalam hati lea mcm tau2x je awe ni.Memang plan nak order kalau termalas nak masak.


4 ulasan:

  1. sodapnyer...boli kat ner nie...terasa tekak nie nak ckt...hehehe
    sy tag lea yea :)

    http://permataalza.blogspot.com/2010/12/syamila-mohds-give-away.html

    BalasPadam
  2. kak....sedap nya bawak kat saya sikit =p =)

    BalasPadam
  3. @Iena farina
    beli kat opis ni je.meh sini.lea suapkan.hehehe

    BalasPadam
  4. @Daniela dtg sini akak bawak n suapkan sekali.nak?

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.