MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Friday, 17 December 2010

MIHUN SUP AWE...


Mihun sup yang awe ni buat memang sedap .
Harga boleh tahan.Dah tu banyak pulak sayurnya, ayamnya.
Nengok budak2x opis semalam makan.
Nampak sedap je.
Time lunch hari ni terus naik atas terus order.
Macam2x lea tanya awe ni tadi

Lea:bang..kedai ni tutup kul berapa?
Awe: Dalam jam 4.30 ke ja, 5 lah kak.
Lea: ooooooo
Awe:Nanti klu akak malas nak naik atas ni akak order je. Saya hantar ke opis.
Lea:Ok...
Awe:Kalau petang2x akak malas nak masak kat rumah akak order je kat saya.

Dalam hati lea mcm tau2x je awe ni.Memang plan nak order kalau termalas nak masak.


4 comments:

  1. sodapnyer...boli kat ner nie...terasa tekak nie nak ckt...hehehe
    sy tag lea yea :)

    http://permataalza.blogspot.com/2010/12/syamila-mohds-give-away.html

    ReplyDelete
  2. kak....sedap nya bawak kat saya sikit =p =)

    ReplyDelete
  3. @Iena farina
    beli kat opis ni je.meh sini.lea suapkan.hehehe

    ReplyDelete
  4. @Daniela dtg sini akak bawak n suapkan sekali.nak?

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.