MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 26 Disember 2010

JALAN-JALAN CARI LAKSA

Semalam teringin sgt nak makan laksa.
Ingat nak makan dekat 2x umah je.
Rupanya suami bawak makan dekat JALAN T.A.R.
Sukanya hati.
Pergi jam 9.30 mlm.
Time ni org pun dah beransur pulang.
Memang lea dan suami pergi TAR, time gini baru g.
Org tak ramai dah.
Nasib baik gerai laksa tak ramai org.
Lagi satu yang kami cari POPIA BASAH.
Bolehlah tahan kesedapannya.
Tapi POPIA BASAH tak leh lawan TELUK INTAN punya.
Memang sedaplah.
Dengan udang keringnya.
Bila nak balik TELUK INTAN ni....

LAKSANYA YANG SEDAP.MAKAN NGAN OTAK UDANG.LAGILAH SEDAP

POPIA BASAH YANG TERSANGATLAH BESAR.

3 ulasan:

  1. wush ! nape nmpk sedap ni,, haha,, betul2,, teluk intan lg kaw kaw ,, hehe kalo akak minat laksa,, sy peminat laksam,, hehe

    BalasPadam
  2. @siti faridah harun (nama penuh tu)

    teluk intan popia basahnya memang tak leh lawan.laksam pun akak minat jugak.

    BalasPadam
  3. Time sejuk best nar dpt makan laksa... Dengan sambalnya gik.. Wahhhh..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.