MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 6 Disember 2010

HASIL BORONGAN DI PASAR BORONG

Nilah hasil borongan di PASAR BORONG SELANGOR sabtu lepas.
Lea suk g pasar borong ni.
Lebih2x lagi bila pagi.
Semuanya segar2x lagi.
Jam 7 pg dah lea n suami g pasar borong.
Stok seminggu.Minggu ni beli lebih sebab da org jauh nak dtg.
Jom tengok hasil borongan.


SOTONG
dah selamat dah buat masak sambal semalam.
Sekali buat je.
Makan pagi n makan malam terus.
Tgh skip sebab pagi jam 11 baru makan k.


IKAN SARDIN COMEL.
Lea suka kalau goreng garing.
Pergh...sedap.
Makan nasi panas n letak kicap.


I
KAN BAWAL.
Niat dihati nak wat sweet sour.
Kari pun sedap gak ni.


IKAN CENCARU
Ni...tak hari ni esok nak bakar.
Cicah air asam.
Sedap......


IKAN TONGKOL
Semestinya kari n wat masak semor.
Kari wat ada masam2x sikit.Wat style masak.
Masak semor...tau tak?
Ala...goreng dulu.Then tumis bawang,cili n letak asam keping.Letak kicap.
Adalah rasa manis2x masam.


AYAM
Nak wat ayam masak merah,ayam masak kicap n ayam goreng rempah.


Ikan2x tu korang kenal tak?Hehehehe.Lea ikan tu pun yang kenal sebab sekarang dah selalu g pasar.Harga sekilo ikan pun dah tau dah.Tapi banyak lagi ikan lea tau nama, tapi tak tau rupanya.

3 ulasan:

  1. Sotong masak goreng bertepung perghhhhh slurrpp slurrpp hoh XD

    BalasPadam
  2. @Faizal n Fashitah
    betul2x.mun rangup lagik nyaman.....cicah ngan sosnya...pergh....

    BalasPadam
  3. Salam..Jemput sertai Forum komuniti Bandar Putra Permai di
    E Komuniti Bandar Putra Permai dan dapatkan info terkini kejiranan, aduan, cadangan, iklan servis dan perkhidmatan anda.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.