MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Thursday, 30 December 2010

CUTI, CUTI DAN CUTI

Hari ni dalam seminggu hanya 1 hari je lea kerja.
3 hari dapat MC.
Esok dapat cuti free.
Alahai demam, sembuhlah cepat.
Ingat hari ni dah nak p kerja dah.
Tapi badan panas lagik.
Sampai menggigil.
Tak sukanya sakit2x.
Pergi klinik , doktor bagi ubat, makan ubat dah tu tido je dah.
Rasa takde arah tujuan dah dok tido je.
Bangun tido lapar.
Nasib baik ada beli nasi bungkus lauk asing pagi tadi.
Boleh buat alas perut.
Esok cuti.
Tapi suami masih kat johor.
Kalau tak leh balik kampung.
Rindu pulak kat Kampung kat Teluk Intan.

10 comments:

  1. Lea tinggal sorg2 jer ka nie?Semoga cepat sembuh..cuti lama2 busan klu tak blk kg..sy blk kg :)

    ReplyDelete
  2. @Iena farina tulah.kalau suami ada leh balik kpg

    ReplyDelete
  3. get well soon kak... siannyer akak..nasib baik esok cuti..leh beristirehat kat umah...

    ReplyDelete
  4. Monalea: bestkan dpt cuti yg x disangka2.....he3....

    ReplyDelete
  5. @azzeyaah.tapi tak sihat ni jadi tak best

    ReplyDelete
  6. @shiemztq shiemz.harap cepatlah sembuhnya.

    ReplyDelete
  7. take care sis...jangan lupa makan ubat....dan blh pegi jalan-jalan..hehehee

    ReplyDelete
  8. @rienatq riena.harap oklah hari ni

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.