MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 28 Disember 2010

AWARD DARI EINA


1) Ucapan anda
Terima kasih eina atas award ni

2) berikan 4 ciri wanita/lelaki idaman untuk dijadikan isteri/suami.
Jujur
Ikhlas
Bertanggungjawab
Boleh buat lea gelak
dah jumpa semua ni pada suami lea

3) berikan 1 tips untuk mengekalkan hubungan dengan pasangan.
Jujur pada diri sendiri dan pasangan

4) pernah anda terjumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta

Tak terpikir pun

5) letakkan 10 link pilihan anda dan bagitahu merekAa telah memeYnangi award ini.




10 ulasan:

  1. Tahniah kerana mendapat award ini! Itu tandanya kawan2 sayang pada Lea.

    BalasPadam
  2. @Yunus Badawi yelah yb.bukan senang nak wat org syg kat kita

    BalasPadam
  3. tq lea krn sudi terima award yg tak secute nie... :)

    BalasPadam
  4. @Iena farina
    la...cute pe.terima aksih sebab bagi kat lea

    BalasPadam
  5. WAHHH THE BEST FOLLOWER EH. TAHNIAH DEAR :)

    BalasPadam
  6. Akak terima award mona nih, tp tggulh akk jwb tag tu...sbb lappy masih sakit!..hehe..

    BalasPadam
  7. oo..ada juak nama kmk tek..hehehe..thanks lea..lak kmk molah..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.