MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 27 November 2010

TEMPAT BARU


Dah sebulan lebih lea menghuni bilik ni.
Terkejut gak bila sampai sini kena duduk dalam bilik ni.
Yelah..sebelum ni dok luar ngan teman2x yang lain.
Rupanya ada banyak benda penting yang disimpan di dalam bilik ni.
Bilik pun biliklah.
Nak buat mcm mana.Lea sebenarnya lebih suka dok kat luar je.
Kena ikut arahan.
BERKHIDMAT UNTUK NEGARA.
SAYA YANG MENURUT PERINTAH
satu je yang tak bestnya.....bilik ni panas.Aircond kurang masuk.
Jadinya....
*
*
*
*
*
kita guna kipas.......

8 ulasan:

  1. nice place sis..kak..kdg2 kite nk gak privasi jadi bila dh dpt bilik rasa terkongkong dan ada gap kn? pape pun siannya kepanasan dalam kesejukan..hahahhaaa..apa la sy merepek ni..hahhaaa....

    BalasPadam
  2. @riena

    tulah rina.kdg2x tak tau apa berlaku dekat luar.

    BalasPadam
  3. hehehe...oklah tu dpt blk... :) tapi tak bestnyer tak leh borak2...klu dok reramai best tak lah mengantuk sgt2kan...kan.,..kan... ;P

    BalasPadam
  4. daniela

    aah dapat privacy...tapi rasa sunyi sikit

    BalasPadam
  5. iena farina

    tulah pasal.kena kipas angin, ngantuk je rasa

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.