MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 1 November 2010

MONDAY BLUES

Napa hari isnin lea malas sgt nak p kerja

* dah dua hari lepas subuh tidur balik..ni kena bangun terus
* dah dua hari tak drive ke Shah Alam hari ni kena awal pagi drive.
* dah dua hari dok ilek kat umah hari ni kena tumpukan perhatian pada kerja
*dah dua hari dah bila2x masa je nak tido, ni..malam kat umah je boleh tido

dah hari isnin ni...tak sabar nak nanti rabu sebab kalau rabu cepat je masa berlalu.

yabedabedu.....

JUMAAT CUTI DEEPAVALI...

8 comments:

  1. kat kch sik cuti! jeles! haha

    ReplyDelete
  2. ztie.

    yalah...nang sik sabar nak nunggu jumaat.

    ReplyDelete
  3. fieza...

    bukan dah cuti selurh malaysia kah?

    ReplyDelete
  4. sik sabar nak nunggu cuti..sik suka kerja dahh..huhuhu

    ReplyDelete
  5. uik.. cuti seluruh malaysia ka? waiseh. .mun la mena ow... mok gilak nak cuti tok

    ReplyDelete
  6. kak nor...
    kenak tok?mcm sikda mood dah.ikut mek balit kuching mok 13hb tok

    ReplyDelete
  7. ztie..

    auk baj.rasanya dah cuti seluruh malaysia dah deepavali

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.