MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 1 November 2010

MONDAY BLUES

Napa hari isnin lea malas sgt nak p kerja

* dah dua hari lepas subuh tidur balik..ni kena bangun terus
* dah dua hari tak drive ke Shah Alam hari ni kena awal pagi drive.
* dah dua hari dok ilek kat umah hari ni kena tumpukan perhatian pada kerja
*dah dua hari dah bila2x masa je nak tido, ni..malam kat umah je boleh tido

dah hari isnin ni...tak sabar nak nanti rabu sebab kalau rabu cepat je masa berlalu.

yabedabedu.....

JUMAAT CUTI DEEPAVALI...

8 ulasan:

  1. ztie.

    yalah...nang sik sabar nak nunggu jumaat.

    BalasPadam
  2. fieza...

    bukan dah cuti selurh malaysia kah?

    BalasPadam
  3. sik sabar nak nunggu cuti..sik suka kerja dahh..huhuhu

    BalasPadam
  4. uik.. cuti seluruh malaysia ka? waiseh. .mun la mena ow... mok gilak nak cuti tok

    BalasPadam
  5. kak nor...
    kenak tok?mcm sikda mood dah.ikut mek balit kuching mok 13hb tok

    BalasPadam
  6. ztie..

    auk baj.rasanya dah cuti seluruh malaysia dah deepavali

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.