MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 8 November 2010

MAYRYYA @ MAYA

Kenal dia ni sejak tahun 2007 bila dia melapor diri kat tempat lama dulu.
Nama dia Mayryya atau lebih dikenali dengan Maya..binti Suparti.hahahaha.Org jawa dia ni rupanya.Orang Simpang Renggam Johor.Dan dia ditempatkan bersama sama dengan lea uruskan surat2x jabatan.Kami ni dah dikira macam pejabat pos mini di jabatan lama dulu.
Dia ni muda 3-4 tahun dengan lea. Tapi lea sangat sangat senang berkawan dengan nya.Banyak benda dan perkara yang kami kongsikan bersama.Kami pernah sama sama ketawa, gembira suka.Pernah sama sama menangis duka.Dia rapat ngan lea n suami.Kalau jumpa ngan suami ada je sesi soal jawab antara mereka.Yang lea ni..kan pendiam...hahahaha, jadi tukang dengar jelah.Sekarang dia pun dah bertunang dan tak lama lagi akan melangsungkan perkahwinan dengan tunang tercinta.
Hari ni dia akan melapor diri ke tempat baru.Takpelah maya, mencari pengalaman barualam hidup kita kena ada penghijrahan jugak.Sekurangnya ada pengalaman yang berlainan.
Buat maya, selamat bertugas di tempat baru.Pandai pandai bawak diri, insyaallah org akan senang dengan kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.