MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 15 November 2010

KUBAH RIA

KUBAH RIA sudah berwajah baru.
Datang bulan Jun hari tu yang tempat baru tgh dalam pembinaan.
Datang kali ni..cantik dah.
Mcm2x kedai dah ada.
Dan semestinya yang lea cari MI KOLOK.
Tapi gambar mi kolok lupa nak ambik.
Tapi memang cantik sgt tempat baru ni.
Tepi sungai lagi.
Cantik sungguh permandangan dengan angin sepoi2x bahasa.
Satu lagi menu popular di KUBAH RIA ni....
MANOK PANGGANG yang lea tak pernah lagi jumpa sesedap kat sini.
Ngan rempah ratusnya.
Kiranya malam nanti, takpun esok nak beli gak.
Mahal dah sekarang RM15 sekor.
Kecik lak tu.Dulu RRM9-RM10 je.
Lea paham....ayam pun dah mahal kat Kuching ni.



mak n ayah mcm org gaduh je...hehehe.
Mak dok borak ngan suami
.Ayah lak tunggu org ambik order.

2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.