MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 29 November 2010

DYG & DYG'S

Kalau balik kuching DYG & DYG'S nilah yang dicari.
Balik kali ni lea lupa beli.
Nasib baiklah NIZA dtg umah bagi.
Macam tau2 je dia lea nak benda ni.
Nak tau apa DYG & DYG'S ni.
DYG & DYG'S ni ialah campuran kacang tanah dan cornflakes bersambal.
Tetapi cornflakesnya masih rangup tau.
Dulu ada dia letak ikan bilis.
Sekarang takde lagi dah.
Takpe...yang penting rasanya tetap sama mcm dulu.






2 ulasan:

  1. wah..ada juak jual mcm ya..nang org nama dyg tok nang suka berbisnes..kak ipar kmk dyg pun bisnes kedak tok jok..mun kmk rajin makan jak..tang nyaman jak upanya..mun ktk masih di ofis tek maok jak kmk nak encerik..hahah

    BalasPadam
  2. tok kakak kwn kamek yang molah mie.nang nyaman mie. sampei anak kwn mek nikah disitok order dgnnya bah kay gift ngan org.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.