MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 20 Oktober 2010

MADU TIGA



Semua org suka nengok filem P.Ramlee kan.Kali ni lea nak cerita babak-babak menarik dan paling lea ingat untuk filem MADU TIGA.Kalau korang ada babak lain yang korang ingat bagi tahulah ye.

BABAK1

Jamil:Pah...butang baju melayu aku mana pah?

BABAK 2

Tipah: Jamil masih lagi balik kat rumah awak...

Hasnah: Apa pulak tak balik

Tipak: Hai setahu saya bukan ker Jamil dah ceraikan awak

Hasnah: bila masa pulak abg jamil ceraikan saya..setahu saya cik tipah tue yg diceraikan

Tipah: Tidak....cik jamil masih lagi balik ke rumah

Hasnah: hai jgn2 kita nie masih bermadu lagi tak..eheeh

Tipah: nasib baik kat rumah orang kalau tidak saya kerja2 kan awak.

Hasnah: Awak ingat saya ni batang pisang.Sebelum awak nak kerja kan saya...saya koooreeekk biji mata awak

Tipah: amboi dah dirampas laki kita...bijik mata kita pulak dia nak korek

BABAK 3

Tipah:Jamil.....jamil...ku sangka 2, rupanya 3.



Mr Noble said...

pakcik yg ckp "baik ada makna tu"




2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.