MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 8 Oktober 2010

4 TAHUN 2 BULAN 8 HARI

Melapor diri 1 Ogos 2006.Risau tau....mcm manalah tempat baru nanti.Berhijrah dari Kuching ke Putrajaya.Alhamdulillah di tempat baru cepat menyesuaikan diri.3 hari dekat sini dah kena bawak kereta sendiri.Panik punya pasal, lampu kereta tak padamkan.Adui...Bateri kereta pun kong.Nasib baik abang ipar datang tolong.Lepas tu simpang mana ntah lea masuk.Sesat manjang.....Tak berani ikut highway.Takut ngan kereta laju laju.Kat Kuching taklah mcm kat sini.

Tu cerita 4 tahun lepas.........

Sekarang..alhamdulillah.Dah pass jalan kat Putrajaya ni.Tapi tak lama pulak dekat sini.Lepas ni Shah Alam pulak.Takpelah.Pelan2x...Tak lama lagi Shah Alam pulak kawasan jajahan.Lagipun Shah Alam pun dah selalu pergi.

Rindu...rindu yang amat sangat dengan apa yang di lalui di sini.7 tahun di jabatan lama, 4 tahun di sini banyak bezanya.Lea boleh kenal dengan ramai orang.Macam ragam, macam karenah.

Tempat baru, suasana baru.Mana mana pun sama kan.




2 ulasan:

  1. sari kak shar yang 1st keluar...then ktk gik menyusul..lepas tok siapa gik ka? kmk tok mcm nak dok lamak jak di ofis tok..maya dah panas punggung nak bertukar juak..kurang dah korum kmk...hehhe..sedih jak rasa...

    BalasPadam
  2. xpe bnyk tmpt keje dpt bnyk ilmu dan pengalaman berharga...tahniah mona! moga bertambah rezeki ko kt sana...amin

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.