MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 1 September 2010

RABU SUDAHHHH

Assalammualaikum semua.Bertemu kita selepas bercuti sehari kan. Pergi mana cuti semalam.Mesti korang semua shopping kan.Yelah...shopping untuk raya.Setahun hanya sekali.Hanya sekali tulah yang rasanya lagi banyak berabis.Lea pun sama.Macam macam nak beli.

Suami takde untuk hari ni ngan esok.Semalam dia dah g johor.Lea sorang-sorang kat umah.Semalam berbuka nasi goreng pedas ngan sirap bandung je.Bersahur pun menu yang sama.Semalam sampai dua kali lea menggoreng nasi.

Kalau kat Kuching time ni mak dah sibuk dah wat biskut.lea lak tak suka wat biskut k.leceh sangat.Tapi kalau KEK LAPIS SARAWAK tu...lealah yang ambik kontraknya.Tapi tahun ni malas na nak buat.Tak taulah nak wat ke nak order je kat mak kat Kuching.Mintak tolong abang posmen hantarkan.Boleh gitu.Oklah..nak buat kerja.Tinggal 6 minit lagi 7.30.

Semoga hari ni membawa kebahagiaan, keseronokan dan kegembiraan pada korang semua.


gambar sekadar hiasan.



1 ulasan:

  1. Kamek time raya tok lak sik la mek gago ngan dak kek lapis tok koh. Paling mek aim adalah dak Cheese cake lak huhuhu..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.