MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 17 September 2010

LAYAN DVD MALAM MALAM




Seronoknya..esok cuti.Malam ni lea takde benda nak buat.Suami g dok bawah ngan geng2 yang semuanya veteran dari dia.Rasanya suami lea sorang je yang umur 20+.Yang lain semuanya 30an dan keatas.Takpe..kadang kadang kawan ngan org2x otai ni ok.Yelah mcm2x pengalaman hidup mereka yang boleh kita jadikan pengajaran.Lagipun mereka ni suka bercerita kisah dulu2x, zaman susah dulu2x.

Yang lea ni pulak, sekarang dok layan DVD di atas.10 kali nengok pun lea leh nengok lagi.Lea sebenarnya suka layan cerita WALT DISNEY ni.Entahlah..suka layan cerita budak2x. Dah hobi, dah minat.Dah tu gelaklah sorang.Kadang2x suami cakap lea ni mcm budak budak.Kalau hari Sabtu tu DORAEMON n SINCHAN.Tak pernah miss tau. Takpelah kan.Bukannya kacau org pun.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.