MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 27 September 2010

HARI BARU MINGGU BARU

Salam semua.Hari baru minggu baru.Tak lama lagi nak masuk di bulan baru.Tengah makan nasi goreng ni.Nasi goreng pedas yang tersangatlah pedas.Tu suami yang cakap.Pedas pedas sedap tapi dia tak tahan dah ngan kepedasan itu.

Semalam lea cuti memasak.Yelah...banyak jemputan di rumah terbuka sempena hari raya.Jemputan pertama perasmian kilang /jamuan hari raya di Shah Alam.Banyak mak mak datin yang datang.Dan yang lea tunggu2x Datuk Siti Nurhaliza.Comelnya dia.Cantiklah dia.Lea yang pegang kamera boleh terlupa nak ambik gambar dia.Manislah siti tu.Senyum je.

Balik balik dari majlis tu, pergi rumah jiran kat atas rumah lak.Seronoknya bila menu kegemaran lea ada.Mi Bandung.Sedap sangatlah kak zah masak.Tapi kak zah ni memang pandai masak.Ada jugak lontong, tapi perut tak leh terima lagilah.

Sebelah malam pulak, jemputan dari Persatuan Penduduk dekat tempat abang ipar.Walaupun kami duduk di kawasan kejiran yang lain, kami suami isteri selalu g program di tempat abang ipar ni.Kadang2x org ingat kami duduk sini.Menu semalam,nasi minyak,ayam masak merah, jelatah, rendang dan mcm mcm lagilah.Ramainya org datang.Ramai muka baru.Muka yang lea tak kenal.Tapi takpe..lehlah kenal org baru.



nasi goreng yang tersangat pedas.Org ngantuk yang masak.Terlebih cili di letaknya.


1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.