MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 30 September 2010

DEKAT 5 TAHUN DAH



Semasa membuat pembersihan komputer di opis ni terjumpalah gambar kahwin dalam satu folder.Tersenyum sendiri lea dibuatnya.4 tahun lepas.11 Mac 2006.Alhamdulillah..dah dekat 5 tahunlah.Dua2xnya pun kecik je time tu.Lepas tu ntahlah...Bila org tanya kenapa berisi sgt ni? Jawapan standard.Hati senang.Makan minum ada org jaga.Yelah.....dia suka dok beli lauk, isterinya pulak pantang nengok lauk banyak banyak dalam peti sejuk.Masak jelah.

Tapi dulu fail gak masak ni.Ada je tak kena ngan selera dia.Nak tak nak kena menuntut ngan mak n pak mertua.Alhamdulillah sekarang bolehlah...Takde komplen dah hanya pujian je diterima.Mana taknya masak apa yang dia suka je.Hari2x kena ada lauk masak sambal, masak lemak n gulai tempoyak.Tak kisah ikan,ayam,daging , udang n sotong.Dah tu letaklah sebotol kicap manis.Dah tak dan nak letak kat tempat lebih kecik.Lagi laju dia makan.Rahsia memikat selera En.Sham.Lagi laju dia makan.

Masakan kegemaran lea, time suami outstation je lea masak.Tapi kalau dah teringin sgt masak jugaklah time dia ada.My ayam masak kicap. Masak kicap dia lain.Lea punya lak lain.Apa apalah kan.Tak kisahlah nak makan pe.Janji keharmonian rumah tangga tu tetap ada.Yang penting lea bahagia, lea seronok, lea senang ngan apa yang dimiliki sekarang.Alhamdulillah.Syukur atas pemberianNya.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.