MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 9 Ogos 2010

TODAY IS MONDAY

Assalammualaikum semua.

Bertemu kita di hari baru di minggu yang baru. 2 hari 1 RAMADHAN akan bermula. Alhamdulillah...Insyallah...akan bertemu lagi dengan bulan yang mulia bulan yang penuh keberkatan.

----->Seronoknya rasa.Boleh bertarawih lagi bersama suami ke Surau/masjid yang berdekatan.

----->Seronoknya...........boleh pergi ke pasar ramadhan.

----->Seronoknya....makanan yang susah nak dijumpa dihari biasa leh jumpa di pasar ramadhan.

Tapi dalam seronok seronok tu....ingatlah...jangan membazir.Kadang kadang kalau dikira perbelanjaan untuk bulan ramadhan akan lebih banyak dari perbelanjaan pada hari biasa.

Yelah.....sebuah rumah ada 5 org penghuni.Semuanya teringin nak makan tu, nak makan ni..Air jgn hairanlah.5 penghuni rumah, lima jenis air.Bukan org lain, aku ngan suami jugak begitu 2,3 tahun lepas.Tapi alhamdulillah tabiat tu dapat dihilangkan bila masing masing saling mengingati antara satu sama lain. Beringat...JANGAN MEMBAZIR.Beli apa yang perlu.Harap tahun ni pun begitu jugak.

Ok...selamat berpuasa semua.Tak lama lagi dah . ......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.