MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 11 Ogos 2010

SELAMAT BERPUASA

Alhamdulillah.Syukur kepadaNya sebab aku diketemukan lagi dengan BULAN RAMADHAN, bulan yang mulia, bulan yang penuh keberkatan.

Walaupun awal2x puasa ni aku dah xleh puasa...tapi aku seronok sangat dapat menyediakan juadah bersahur untuk suami aku.Alhamdulillah.Ye.....terpulang pada niat kita kan...kalau niat kita betul, ikhlas semua yang kita buat akan menjadi senang dan menyeronokkan.

Time temankan suami bersahur tadi, dah tanya dia nak makan pe petang ni? Dia dah request nak makan ikan merah masak kari,pajeri nenas n telur masin. Masak kari n rebus telur masin aku dah pass...tapi wat pajeri ni.....alalalala...aku fail........Kadang kadang menjadi....kadang kadang tak.Susah nak dapatkan pajeri seperti Ibu Mertuaku buat....Jadi petang ni sebelum masak hendaklah helo...helo MY MIL dulu ye.

KEPADA SEMUA.....SELAMAT MENJALAN IBADAH PUASA DI BULAN RAMADHAN.BULAN YANG PENUH BARAKAH.SETIAP AMALAN YANG DILAKUK AN PAHALANYA AKAN DIGANDAKAN.INILAH NIKMAT YANG PALING BESAR KEPADA KITA SEBAGAI UMAT ISLAM.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.