MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 16 Ogos 2010

SALAM ISNIN SEMUA

Assalammualaikum semua.

Apa kabar hari ni?Harap semuanya sihat - sihat saja.Aku hari ni alhamdulillah.....SIHAT. Pagi tadi masuk je opis dah rasa panas semacam dah. Bau pun dah mcm mcm bau aku cium.Rupanya takda aircond.Time ni aircond dah ada tapi tgh dok warming up.

Panasnya.....baru panas dunia...ye tak?

Pagi tadi tepat jam 4 aku sedar dari lena yang kalau tak ingat kerja aku tak mai opis hari ni.Badan dah rasa letih semacam dah.Selalu sedar jam 4.30 tapi hari kena bangun awal.Yelah nak masak lauk sikit.Semalam aku tak tunjukkan menu aku sebab aku cuma masak ikan merah sup ngan cucur udang je.Semalam aku betul betul tak bermaya. Penat sangat rasanya.Ngan kepala pening lagi.

Jadinya semalam pergi PASAR RAMADHAN PUTRAJAYA.First time k beli lauk kat luar.Suami beli pajeri nenas dan aku lak teringin nengok sayur pucuk paku masak lemak.TETAPI rasanya sangat sangat mengecewakan.Sian tau nengok suami makan semalam.Langsung tak berselera.Sori bang.Tkape...hari ni ayang tebus balik ek.Hari ni ayang masak k.

Tapi dok memikio jugak ni...hari ni nak masak pe.Takde idea ni.Takpe...harap harap petang2x ni nanti ada idea datang.

Ok...nak wat kerja.

untuk semua...

SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT MEMULAKAN MINGGU BARU.

sekadar gambar hiasan.ngan kawan seopis. dr kiri...ina,ecah,aku n maya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.