MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 24 Ogos 2010

SALAM 14 RAMADHAN

Assalammualaikum semua.Selamat pagi.Sekejap je dah 14 Ramadahan.Tinggal 2 minggu lagi dah nak raya.Dah tu 7 hari lagi kita nak menyambut hari KEMERDEKAAN negara kita yang ke 53.Tapi tahun ni langsung tak nampak kemeriahan menyambut Hari Kebangsaan.

Kalau mcm tahun sebelum ni ada jugaklah nampak bendera bendera di bangunan bangunan dan di kereta kereta.Tahun ni....ada pun boleh di kira dengan jari.

Seperti di PUTRAJAYA.Seperti tahun sebelumnya masing masing jabatan /kementerian berlumba lumba menghias jabatan/kementerian masing masing dengan JALUR GEMILANG yang pelbagai saiz.

Mungkinkah sambutan kemerdekaan tahun ni dekat benar ngan sambutan syawal sampai sambutan kemerdekaan mcm dilupakan.

yang benar

sekadar memberi pendapat




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.