MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 2 Ogos 2010

RUMAH KEDUA

Opis ni..atau lebih betul lagi tempat aku duduk dah mcm rumah kedua aku.Yelah...dari 24 jam 9 jam aku dekat opis. Dekat umah tolak masa tido berapa jam je kan.

Tempat duduk aku ni kalau time takde kerja tu bersih je mejanya tapi...kalau time surat datang banyak tu ...tak taulah nak cakap. macam kena ribut taufan je gayanya.

Tak taulah..lepas ni mcm manalah pulak tempat duduk aku.Harap mcm ni jugak ataupun lebih baik ni.

Tak sabar dan berdebar debar jugak rasa di hati.








3 ulasan:

  1. lepas ni kena panggil CC mona..heheheheee...saya tak tau pun kak, spai la budak2 dok panggil2 akak CC,baru la tya dan tau akak dapat CC syukur alhamdulilah,,,semoga dimurahkan rezeki dan tempat baru lagi cantik dan best kot CC..hehehehehhheheee....

    BalasPadam
  2. Insyaallah riena. Harap harap lagi cantik n lagi best.Takut jugak ni.Tak tau dapat posting kat mana

    BalasPadam
  3. kak, yang penting tempat baru bossnya bukan perempuan..hehehehheehhehehee

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.