MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 29 Ogos 2010

PECAH KACA PECAH GELAS....



Malam ni ni lah aktiviti aku.Menulis, mengegam sampul dan melekat setem untuk menghantar kat raya.Sekarang penghantaran kad raya sangat kurang di praktikan.Jualan kad raya jugak tak sebanyak dulu.Yelah...sekarang zaman teknologi canggih...Emel, sms, mms dan mcm mcm sss...lagilah.


Walau apa pun org nak kata aku tetap nak teruskan tradisi ini.Tradisi yang mengingatkan aku zaman sekolah dulu.Zaman PECAH KACA PECAH GELAS, HABIS BACA HARAP BALAS. Hehehehe.Memang mengumpul kad raya je dulu.Dah tu gantung kat ruang tamu.Aku ada 3 beradik.3x lak pompuan. Banyak gaklah kad raya yang kami dapat. Gantung kat dinding, gantung kat bunga hiasan. Hehehehe.Kenangan....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.