MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 17 Ogos 2010

KESIAN KAT AKU

Kesian kat aku hari ni.Perut aku sangat sangat memulas k.Dari malam semalam.Apa salahku.Apa yang aku salah makan ni. Setahu aku , semalam berbuka aku makan KFC je ngan nasik sikit.Huhuhuhu.Teringin sangat sangat k.Mengidam kah aku? Kalau ikutkan hari hari aku mengidam.Nak tu nak ni.Aku kalau dah sakit sangat mesti mengalir air mata ni...Hahahahaha.Tu yang suami selalu gelak..Apalah.....bini sakit ...menangis ...leh lak dia gelak.


Kalau rasa perut memulas mulas mcm di pulas...makanlah PIL CHI KIT TECK AUN.Sekotak RM 1 ye je.(iklan sekejap) Dari aku kecik sampailah umur aku sekarang 29 tahun inilah pil yang diperkenalkan mak pak kepada aku jika sakit perut. Time sahur tadi, aku gagahkan diri untuk memanaskan lauk pauk utk suami terchenta.Dan aku, makan roti sikit n minum air n terus telan pil ni. Sekarang pun perut masih memulas tetapi sakit sikit sikit jelah.Tak macam malam tadi.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.