MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 22 Ogos 2010

JOM MAIN BUNGA API........


rumah keluarga aku kat Kuching.Rumah kampung...tu yang seronok..kemeriahannya terasa.Time ni belum raya lagi.Tu pasal lampu kelip kelip takda.Rindunya ....................

ni budak kecik 2 org tgh main bunga api.rindunya kat suasana ni.

Bila melihat gambar gambar di atas boleh membuatkan aku tersenyum n tergelak sendiri. Tahun 2007 gambar ni diambik.Tahun turn beraya di KUCHING.Tahun ni turn kat TELUK INTAN.

Gambar ni di ambik rasanya 2 hari lagi nak beraya kot. Aku lepas basuh pinggan lepas sungkei@berbuka terus g laman rumah main bunga api ngan adik2x aku.Meriah sungguh rasanya.Yelah...terasa aku ni mcm budak kecik je dah. Mak dah geleng kepala.Suamii aku takleh kata apa sebab dia yang tukang beli bunga api.

Rasa nak main bunga apilah pulak. Tapi leh ke hah? Tapi aku tengok ramai yang jual bunga api kat pasar malam n kadang2x pasar ramadhan.



4 ulasan:

  1. salam... mek follow ktk juak... eheheee... mcm kenal la kpg ktk... tp mek ingat2 lupak... Selamat Hari Raya...

    BalasPadam
  2. Tedah..beraya di teluk intan la kitak taun tok hoh. Camne raya sinun? meriah ka?

    BalasPadam
  3. monalea 2 chenta

    kenal kah?mek diam kat kampung tupong tengah, jalan merdeka

    BalasPadam
  4. monalea 2 faizal n fashitah

    meriah gik raya di kuching dr teluk intan. dahlah rumah suami mek atas bukit. huhuhu

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.