MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 15 Ogos 2010

JALAN JALAN

Semalam lepas terawih di surau aku ngan suami keluar pusing pusing ke bandar.Kami keluar kerana sudah lama kami tidak jalan jalan,pusing pusing pada waktu malam.Kami pergi menaiki kereta.pergh....ayat. skema tul aku rasa. Aku ngan suami keluar rumah jam 11 malam. Tak tau nak ke mana k.Last last pergi ke I-CITY Shah Alam.

Ni adalah kunjungan aku untuk kali ke berapa ntah.Tak ingat dah.Aku ngan suami kalau dah bosan ebosan kadang kadang sinilah kami pergi.Dok dok kat sini.Dok perati lampu, galagat orang.Macam macam gelagat org yang leh di lihat.Ada yang dok berposing sakan,ada yang dpk cari view cantik tuk bergambar,ada couple dok pegang tangan, dok peluk peluk sambil berjalan.Pendek kata mcm mcm ada.

Makin menjelang tengah malam semakin ramai yang datang.Aku ngan suami balik dalam jam 1.30 gitulah.Balik umah zzzzzz terus.4.30 pagi dah bangun balik nak panaskan lauk tuk bersahur.Sembahyang subuh n lepas tu aku online sampailah la ni....Lepas ni nak basuh kain, kemas umah n leh zzzzz balik.












4 ulasan:

  1. sonoknye ada suami nak bwk jalan2 hehehehe *gtl

    BalasPadam
  2. mcm kenal jak tempat tok.. depan umah kmk jak.. hehe..

    BalasPadam
  3. ya kah depan rumah kitak. muna tauk leh singgah ru,ah.numpang sahur. hahahahha

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.