MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 27 Ogos 2010

BUBUR LAMBUK






Time puasa gini bubur lambuk ni mesti popular kan.Sana sini bubur lambuk.Masjid ni bagi...masjid tu bagi...dan kadang kadan org persendirian pun bagi.Bersedekah.....Buat amal jariah di hari baik dan di bulan baik ni..

Tapi aku kurang arif sikit sebab pelbagai versi bubur lambuk yang aku lihat.Ada yang mcm bubur asyura n ada yang banyak kekacang.Sebab dulu masa kat opis lama wife exboss aku ada bawak bubur lambuk ni.Tapi pelbagai kekacang.Dia cakap nilah mona...bubur lambuk.Wife boss aku tu org kedah.Tapi semestinya kesemua version bubur lambuk aku suka makan.

Tapi....yang sebenar benarnya bubur lambuk tu mcm mana ye kawan kawan






1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.